kısa mesajlar

en güzel kısa mesajlar ve smsler AŞK Sözleri ,en güzel Sevgi sözleri ,Aşk Mesajları ,hazır mesajlar ,cep yazıları

Dudaklar yalan söyleyebilir ama gözler asla.

Hayatta hiçbir şey ilk aşkın yerini tutamaz insan sevse bile o ilk aşk hiç unutulmaz.

İlk aşkin ilk hatırası zihinlerden silinmez.

Her seven adsız bir kahramandır ve insan sevebildiği kadar insandır.

Sana sevgimi yıldızlara benzetiyorum. Seni ne kadar mı seviyorum artık benimde yüreğimde bir gökyüzüm var.

İnsanlar tanıdım yıldızlar gibiydiler. Hepsi de gökyüzündeydi. Ama ben güneşi yani seni şeçtim senin için bin yıldızdan vazgeçtim.

Sanma ki ismini bir başkası silecek seninle başladım seninle bitecek.

İçine düşen her hüzün damlası sana seni ne kadar çok sevdiğimi hatırlatsın.

Artık bulutlara yazıyorum hasretimi yağmur yağınca anlarşın seni ne çok özlediğimi.

Bana öyle bir mektup yaz ki sevgilim açar açmaz duyayım kokunu, sevda essin başak saçlarında, sesin yüzümü rüzgarla bulsun. Bana öyle bir mektup yaz ki sevgilim gelsin beni en koyu zulamda bulsun ve öyle bir mektup yaz ki varsın ölümüm olsun.

Bu akşam içimde tuhaf bir sıkıntı var dünyada sanki bir ben kalmışım sanki herkes nerde keder varsa bırakmış ben nerde bulduysam toplamış almışım önümde söğüt ağacı herzamanki haliyle, çaresiz havuz şu rahat, insanlar susmuş sessiz bir yağmur gibi başladı bende konuşmak ihtiyacı.

Hasretin öldürdü beni. Şimdi geceler çaresiz, geceler sensiz, bir öpüşten daha sıcak şimdi yağmur damlası gelip konar dudaklarıma sessiz. Söylemiş miydim hasretin öldürdü beni hiç sebepsiz.

Yardım etmek mi istiyorsun? O zaman dinle; Yaşama sevinci getir bana çokça olsun çabuk tükenmeyenlerinden ihtiyacım var bu ara unutmak üzereyim mutluluğu, unuttum sıcak bir çayın tadini, esen rüzgarın serinliğini, hadi durma öyle hatıralarımı canlandır, iyi olanları.

Uçurumun kenarında da olsan sırf hayata gıcıklık olsun diye gülümse.

Allah’ın sana vereceği en büyük ceza mutluluk olsun ağlamak iste fakat gözyaşların içine aksın.

Bir ömür ki ellerimizden masumca kayıp gidiyor sevdiklerimize bile yetmeden.

Allah’ın bana verdiği en kutsal hediye sevgi dolu bir kalp; yalnız, bunun bana acı vereceğini hiç hesaba katmamış olsa gerek.

Eğer birgün buluşacağımız yere gelemezsem. Dünyanın bütün renklerinden oluşan bir demet çiçek yaptır. Çünkü beni senden ayıracak olan tek kuvvet ölüm beni yakalamış demektir.

Seni benim kadar sevenler sana benim kadar hasret kalsın.

Bir düşmanı affetmek, bir dostu affetmekten daha kolaydır.

Ölümden değil de ölümlerden korkarım, çünkü ilkinde ben varım ikincisinde sevdiklerim.

İnsanlar aya benzer çünkü kimseye göstermedikleri bir karanlık yüzleri daha vardır.

Bugün senin için bir başkasını terkeden yarın bir başkası için seni terkeder.

Eğer bir fikre yeterince bağlı kalırsanız o fikir artık saygıdeğer hale gelmiş demektir.

Bir şeyi sevmenin yolu, onun kaybolabileceğini bilmektir.

Denizi içerken maviler takıldı boğazıma, karaya vuran balık gibi çırpınıyorum.bu derin uçurumun önünde hangi yazgı tutukladı beni.