Sitem Sözleri

 

Siztem Sözleri

Korkum Sevmek Değil; Korkum Sevipte Ayrılmak… Korkum Kurşun Yemek Değil; Kalleşçe Vurulmak… Korkum Ölüm Değil; Senin Tarafından Unutulmak…  

Dönmeyeceksin biliyorum, tutmayacaksın ellerimden öpmeyeceksin dudaklarımdan sevmiceksin beni deli gibi, vurmayacaksın kalbine zinciri benden başkasınıda alacaksın sevgilim……!

Sev öyle sev ki kalmasın sende gurur, Gurur’un başladığı yerde sevgi son bulur

Niye ağlıyorsun dediler, sevdim dedim. Niye üzülüyorsun dediler, gönül verdim dedim. Elin kızı için değermi dediler, meğerse değmezmiş..

Sen sevda ırmağı, gittin ele aktın, sen dünyamı yıktın. Vefasız Aşkım…

Dünya döndükçe sen hep bana DÖNMEYE. Başını her yastığa koyduğunda beni GÖRMEYE. Her kahkahamda göz yaşı DÖKMEYE. Ben yaşadıkça sen ÖLMEYE Mahkumsun…

Alsalarda şu yaşla dolu gözlerimi yerlerinden. Çalsalarda haberim olmadan seni kalbimden. Eğer unutacaksa bu can çıkmasın bedenimden. Ölürsem söyleyin mezarıma gelmesin o sevmeyi bilmeyen.

Sana o kadar kırgınım ki, seni bin parçaya bölsem yetmez. Ama kaybolacak bir parçanada gönlüm elvermez…

Bütün insanları sevebilirdim, sevmeye senden başlamasaydım.

Yürüdüğün yollardan geçebilirsin bir daha fakat anılardan,ASLA!

Bunca acıyı çekmez hiç kimse ve bunca ölümden kolay dönülmez bu kadar sevmeyince..

Öyle kolay değil benden kurtulman, hesabım bitmedi daha seninle, öcümü almazsam haram yaşamak, hesabım bitmedi daha seninle.

Bugün yeni bir meyhane keşfettim mezarlığın tam karşısında beni ararda bulamassan ya meyhanedeyim ya da tam karşısında.

Seven Ben Sevilen Sen Ağlayan Ben Ağlatan Yine Sen.!!!

Bir zamanlar ardından bakar ağlardım şimdi dönüp ardıma bile bakmam. Bir zamanlar uğruna dünyaları yakardım şimdi şerefsizim kibrit bile çakmam!!

Aşkımız için kan dökmemi istiyorsan sana dünyanın şah damarını keserim illede senin kanın olacak diyorsan mühim değil ben seni toprakta da severim.

Benim kalbimi kırmak suya yazı yazmaya benzer, kırılan kalbimi düzeltmek gece doğan güneşe benzer. Sen o suya yazı yazmayı başardın şmdi güneşin doğmasını bekle…

aşk dediğin koskoca bir yalanmış dost bildiğim meğerse ömrümü çalanmıs

Seni Sevdim Delice, her Gece Soruyorum Kendime Ya Biterse Diye, Bitsede Sewgin Saygı DuyarIm Gönlüne, üzüLürüm Sana Böyle Sevgili Bulamazsin Bu tarihte!!!

Dostumuzu Sevdik Yılan Oldu Bize, Arkadaşımız Dedik Yan BaktI Sevgilimize, Bu Sözlerim gelsin Dost Bildiklerime, Yalanları Oynamışız Bu Alemde…

Okdara Çok Seviyorumki Seni Ne Onzur Kaldı Ne Gurur, Ey Sevgili Bu Sitemlerim Sana Gülme Bu Garip Sevdaya…

Ağlarım Dost Olduğum gecelerime, Sayende Gecelerş Buldum Kendimde, Seni Düşünüp içiyorum her Gece, Duy Sesimi Sevgili Bitsin Bu iŞkence…

YaraLı kalbim Seninle Düzelir Yine Sevgilim, a$k Denilen Duyguyu Seninle iÇerim, Bu SözlerimLe Kendimi teselli Ederim Sevgilim…

Dünya Dönüyor Yine , Sevgimiz parçalandI her parçası Bir yerde, kalbimin Atışları kesiliyor Seni görünce, Gururum Ayaklarının Altında Sevdim Seni Delice…

ya$ Dolu Gözlerim Senin Yüzünden, Çok Ağır Geldi 2 kelimen, Seni Seviyorum gerçekten, yeter Artık üzme beni Lütfennn!!!

Sana Baktıkça Görüyorum Sevgiyi, a$Ik Sanmı$tIm Seni Eyy yalancı Sevgili, OynadIn benimLe Çocuk Gibi, Sensiz kalma öLüm Gibi…

Oyun Gibi BaşlaDık, Gerçek Sevdalara Yol Aldık, 1 Sinemanın 2 Karelik Görütüsü OLmuşuz, Yalan Dolan üstüne Aşk Kurmuşuz…

hayatImIn En Soğuk Ağustos AyınI YaşattIn Bana! BırakIp Gittiğin Günden Beri Yazlarım Kış Oldu Ebedii…

Gözlerine iLk baktığımda Sevgini Elini iLk Tuttuğımda Titremeyi Seni iLk Öptüğümde Ateşi hissetim, Şimdi neden Kaçıyorsun Sevgili?

Sözlerin Şeker Gibi Geldi hayatıma Renklendi hayatIm, Sözlerin Zehir Gibi gecti Kararttı DünyamI!!!

Bu Sitemim Sana DeğiL Sevgili Seni Böyle Çaresiz Atana Hayata, Kalbini Dinle Kimi Seviyorsan Ona Git Kalbinle, Sahte Aşk Oyunlarını Bırak geride..

Git Başka Sevgili Bul Oynat Elinde, Bizim kaderimiz AldatıLmakmış Yine, Bu Sözlerin Senin Gibi Hayırsız Sevgiliye, Bırak Git Döndüğün yere…

Korkum Sevmek Değil; Korkum Sevipte Ayrılmak… Korkum Kurşun Yemek Değil; Kalleşçe Vurulmak… Korkum Ölüm Değil; Senin Tarafından Unutulmak…

 

 

 

 

 

yüreğimden atabilsem atamıyorum,
Seni gözlerimden silebilsem silemiyorum
Sensizlik acısını çekemiyorum,
Dönersen diye koştum camlara
Ama yoksun yine yok..

Her sabah uyanıp yüzünü güneşe verdiğinde,
Gücünü alamazsın sıcak sevgilerden,
Unutma sakın bir sevgi bin sevgi doğurur ve
O sevgilerden yepyeni bir dünya kurulur..

Ben Toprağım suyum sensin, ben yaprağım dalım sensin
İlkbaharım yazım sensin sensiz hayat çekilmiyor.

Ufukta bir gemi görsem seni taşıyan,
Mavi denize dalardım geriye bakmadan
Uçsuz bucaksız mavilikte arardım beni
Taa ki beni sende bulana kadar.

Ay yıldıza mutluluk fısıldarken
Gökyüzü sevincini yeryüzü ile paylaşırken
Ben sana bir parça mutluluk yolluyorum
içindeki umut çiçekleri hiç solmasın diye

Hani gözler varya sözleri anlatır,
Hani sözler varya gözleri aglatır,
Hani anlar varya değeri geç anlaşılır,
Bir de aşk varya seni bana anlatır..

Başını göğsüme yasladığında tek bir düşmanım vardır:
O da geçip giden zaman…

Seni düşünür , seni özlerim ,
Sevgilerin özlemlerin derinliğinde
Ne olur kır şeytanın bacağını birkez beni hatırla ,
Bir sonbahar serinliğinde..

Kalbimi kırmak suya yazı yazmak kadar zordur.
Kalbimi düzeltmek ise gece doğan güneşe dokunmaya benzer.
Sen o suya yazı yazdın
Şimdi güneşin doğmasını bekle.

Şimdi daha iyi anlıyorum ki,
Nefes almak değilmiş, yaşamak.
Ateşlerde yanmak gibi bir şey,
Seni severken,sensiz olmak…

Güller içinde geçse de ömrüm, senin üstüne gül koklamam Gülüm, seni koklamaksa ölüm sen buna değersin Gülüm.

Bir yıldız seç kendin için gökyüzünden gözlerin gibi parlak, senin gibi tatlı olsun, bir yıldız da bana seç, parlaklığı önemli değil yeter ki sana yakın olsun.
Bana seni seviyorum dediğin zaman bu yalan bile olsa bu yalanı dünyanın bütün gerçeklerine değişmeye hazırım.

Aşk insanın hem dostu hem de düşmanıdır. İnsanı önün gibi yıkan, onun gibi sevindiren birşey daha yoktur hayatta.
Dün de bügün de yarın da yüreğinde yüreğin kadar yanındayım kendini yalnız hissettiğinde elini yüreğine köy ben hep ordayım.

Ayışığının aydınlattığı bir kumsala küçük bir dal parçaşıyla seni seviyorum yazmak isterdim ama sen hırçın bir dalga olup silersin diye yazmaktan korktum!
Mevsim ağlıyor bügün, özlüyor o aydınlık günlerini, ayrılıyor yapraklar ağaçlardan bir hasret rüzgarıyla. Bana Eylül’ü yaşatma ey sevgili!

Buruk bir duygu yüklenirse yüreğine, gözlerin zaman zaman dalarsa uzaklara, kulakların zamansız deli gibi çınlarsa, bilki bir yerlerde deli gibi özlenmişsindir.
Yıldızlar gökyüzünde kayarken, melekler ise oynaşırken, sen ise dalıp beni düşünürken, seni daima kalbimin derinliklerinde izleyeceğim

Bir umut kuşu çiz yüreğime beyaz olsun tüyleri kalbin kadar temiz olsun. Bir kanadı senın için diğer kanadı da sevdiğin için çırpsın.
Aşkların en soylusu birken birçok olandır sevginin en güzeli paylaşılan emektir, Aşkların en soylusu birken birçok olandır çıkarsız ve sınırsız paylaşılan yürektir.

Deli bir yağmur olsam seni yağdığım yerler kadar severdim. Deli bir rüzgar olsam seni estiğim yerler kadar severdim. Ama ben sadece deliyim ve seni aldığım her nefes kadar çok seviyorum.
Güzelsin, şirinsin, şahanesin. çektiğim çileme tek bahanesin. Melek mi? Şeytan mı? Bilmem ki nesin. Tuzaktan tuzağa atsan da olur ben seni seviyorum sen sevmesen de olur.

Duyuyorum sana dokunmanın ezikliğını ve düşünüyorum aşık olmanın rezilliğini inan yanındayken çekiyorum en çok hasretini.
Aşkım var dağlar bilemez, sevgim var kimsenin aklı alamaz, birde sen varsın ya bir tanem dünyada kimse böyle sevemez…

Bir ilk gibi yaşayacağım içimde, kalan son sevgi parçaşını seninle, sakın ayrılmayalım aşkım ölsem bile ellerinde…

Ne olurdu bir yaprağın daha olsa, bak sevmiyor işte hain papatya.

Sevdiğim insanlara kızabilirdim. Eğer sevmek bana mahzun durmayı öğretmeseydi.