karışık msn nickleri

KARIŞIK MSN NİCKLERİ EN GÜZEL MSN NİCKLERİ

-snqi dibe vurdm .. nfes aLamıorm

-Káç öLüm wár$á qözéé áLdm háyáTımıı çöPé áTtm Tüm RüyáLar Káßu$ Y!né Korkuy0ruMmM..!

-ésKı yeRıN| kaLbımDe aRama…séN qozumDen aKan seLe kaRı$†ıN…!!!

-bazeN soNLar başLaNqıçtıR kaçışLarsa kurtuLuş…geRide kaLaNLarı çöP die aTmışım beN köpeq oLaN buyuRsuN kaRışTırsıN

-bu son aLdaNışım soN yıkıLışım oLacak GeLseN de boş artıq geLmeseNde, beN yokum

-..Bir ÇığLıkTI YanLızLığım Hépiniz SağirDiniz . .

-..-ßir ufacıq ilqiyi a$q; iki laf edeni DO$t $ANMA..

-..acımasızca geçp gidn zamandn geriye qaLan sadece YaLNıZLıK..

-..Beni Görüp Kendini Sınama….Görebildiğin Kadarım….Hayat Bir Kumar İse Zarları Ben Atarım..

-..!!!!Gözlerimi kapatıp Mavileri ağırlasam değişirmi hayat bilmem!!!!!

-..Dur qitme bensizliqin olduqu yere…

-..wer elini elime… karanlığıma doğru gidelim…

-..ölüm öncesi yorgunluk var gözlerimde…gölgem bile boğmak için fırsat kolluyor..

-..Ben hazırım… Gidelim mi artıq karanlığa..

-..Bağışla ölüm,bu qaranlık yağmuru ben seçmedim…!

-..sadece ölüme kanar artık gözlerim,umudumun saklı olduğunu sandığım sahte yüzlere değil…

–>Bilmediğim bişi söyle bana…mutluluğu anlat mesela…o çok duyduğm yalanlar olmasn..

–>KARANLIK,dehşet vericidir.Ama korkuttuğu için değil,olanları sakince ve tek başına düşünme olanağı sunduğu için…

–>Tamamlayınca eksik kalıyr bir şeyler…

-..BeN HayaTTa eN çoK öLmeyi SevdiM..

-..bütün aynalar seni gösteriyor… ya da sensizlik gördüğüm…

-..çarmıha gerilmekle eşdeğermiş “elveda”nı engelleyememek..

-..Yüreğime bir türlü o gitti diyemiorum..

-..waRMI ceSARetiN AŞkA,,bAK şiMDi kALBime ParamPArça..

:::::BoŞ HAYATIN BOŞ İŞLeRi::::::

!!:::BU DÜNYADAN GİTMEK LAZIM:::!!

::çok YALVARDIM bir ZamAnn dinlemeDİN hiç beNİİİİİ…:

-..İçimden qelmiyor artıq seni sevmek…

SIkIlDım HerBİ$iDeennNN uÇm@kk !st!orummm göKLeRe doruu!!!!

-..!!bır@ktıın yerdeiim f@k@t bıraktııın gibi diilimm!!

-..h@berin Yoqqq beN ÖlüORuMmM !!

-..Géçici HéVés DéğiL.. Hak éDéNé NéFés oLurum…

-..Ayık oL panik yapma rahat oL ßaq daLgana 3 günLük dünya ne sana kaLır ne ßana ..!!!

-..h€rkesin ßiras faiLi oLduqu meÇhuL ßir Cinayetim $imdi…!

-.kaLßin kadar konuş…!!!

-.._Tam_kar$ıya_geçerken_ßıraktığın_O_el_ßen!m_|||

-ßizi satanLarı ßiz ßeLe$e veririz…..!!!!

-..geriye ßakıLarak anLaşıLırım iLeriye ßakıLarak ya$anırım..

-..yanLı$ yapanı asLa affetmem fazLasını ya$atırım..

-.ßazıLarı kendini artis sanıyo ama ßiLmiyoLarki onLarın artis oLduğu yerde yönetmen ßenim..

-..Kaçırdığın her$ey için pi$manLık duyarsın..pi$manLık duyduğun hiç ßir$ey için sana acımam..!!!

-.SênînLê întîhâRîn e$îqîndê jîLêtLê dâmâr mêSâfêSindêyiz..

-zannetmeki her susan konu$maktan acizdir ve kırıLan gurur ßir hiçtir…suskunLuktan anLıyorsan çok $ey anLatmı$tır..

İsT€R Ah €T…İster Kin Duy…KeNdiNe GöRe HaKLıSın..AdıMı KöTü An…SoNuMu €LinLe YaZ…SeNDe ßiR Gün AnLaRsıN..!!!

bizi ESKİLER tanır YENİLER örnek alır,SORANLARA yalanız BİLENLERE kralız BİLMEYENLEREDE FALANNNNNNN FİLANNNNNNIIIIZZZZZ…..

-..ßekLedim dakiLaları qünLere,t€Lefon ßaşındaki nößetLerime s0run ßeni…

…Aynalarla avunma , göstermezler içini.. Hiç çekinme tanı kendini..’

-..a$klma b!r céza vér kalb!m sén! sévmés!n,sén!n yalan a$klna Allah muhtac étmés!n…!:

-..ne kimseye ait nede kimseye sahißim tek geLdim tek giderim…!!!!

-.ßeyinLerde iLtihapLaşmış intihar düşüncesi..!!!!

-..DetayLar aynadır farkı yansıtır..kaLitemizden susuyoruzz..

€Lden düşme sevdaLar değiL ßenim istediğim ya yüreğinin sahißi oLmaLıyım yada hiçßirşeyin..!!!

-.taßiri caiz değiL,numunem yoq sende kaLsın asLım..!!!

___:::: –ßéN AdI YaLaNa KaRıŞıP AsLıNDa DoĞrU oLaNLaRDaNıM_!! :::____

-Hakkımda Dedikodu Yapıp ßoş KonuşanLar Devam Edin RekLamın İyisi Kötüsü OLmaz!!

-..Hakedeni hayatıma sokarım haketmeyenin hayatınaa sokarım ..

$1·#§abrım §eLametimse intikamım feLaketindir…!!!

-.Hayatı korkarak ya$ıyorsan §adece izLeyeceksin…!!!

-..pich oLup imparator oLucağına $erefLi oLup hiç oL…!!!!:

-.acıya müpteLa oLmanın ne aLemi war,hayatı hafifLetmek warken…!!!

-..Asıl Suçlu Seni Kalbine Alandı, Gerçek Sandığımız Aslında Koskoca Bir Yalandı.